Сплатити замовлення можна на сайті будь-яким зручним для вас способом: онлайн оплата, переказ на картку Приват Банку. Також можливий накладний платіж (оплата готівкою при отриманні замовлення).
Вопросы и ответы
В даному розділі наведені відповіді на найбільш поширені запитання відвідувачів.
Які можливі способи оплати?
Як оформити замовлення?
- Виберіть товари та додайте їх у кошик;
- Перейдіть до розділу «Кошик» та натисніть «Перейти до оформлення»;
- Вкажіть ваші дані;
- Виберіть спосіб доставки та вкажіть адресу;
- Виберіть спосіб оплати, якщо у вас онлайн оплата, то натисніть «Оплатити онлайн»;
- Оплатіть замовлення і він надійде в обробку.
Чи можливе самовивезення замовленого товару?
На даний момент самовивіз замовленного товару не доступний.
Як здійснюється доставка до регіонів?
Передбачено декілька варіантів доставки:
-Нова пошта: до відділення, кур'єрська доставка або до поштомату
-УкрПошта: до відділення або кур'єрська доставка
За яких умов можливе повернення товару?
Ви можете повернути товар, якщо:
- товар не підійшов чи не сподобався;
- товар прийшов із шлюбом, ушкодженнями чи не в повній комплектації;
- товар зламаний та не функціонує;
- доставили не той товар;
Всі повернення відбуваються через Укрпошту. Якщо виникли запитання, зверніться до менеджерів через VIBER або зателефонуйте за номером телефону який вказаний на сайті.
Який товар підлягає поверненню?
Товар підлягає поверненню, якщо:
- немає слідів використання;
- зберігся товарний вигляд;
- не пошкоджено упаковку;
- збереглися споживчі властивості товарів;
- ви повертаєте весь комплект.
Щоб повернути товар напишіть нам листа на VIBER, прикріпіть до нього фотографію або відео браку, а також напишіть номер замовлення. Або зателефонуйте за номером телефону який вказаний на сайті з описом причин повернення або обміну.
Чи не знайшли відповіді на своє питання?Зв'яжіться з нами, і ми надамо необхідну інформацію. |
Поставити питання
|